Wednesday, November 09, 2011

Trip to Kuantan, Pahang

hahhaha, its a longed enough in my desktop file...

a week before the Hari Raya Aidiladha,
kami satu family diiringi mak saya a.k.a mak mertua Mr Husband saya...
telah ke Kuantan Pahang,

pergi pun sebab ada urusan kerja oleh Mr Husband...
Kami sekeluarga telah menginap di Hotel Vistana, berhampiran Teluk Chempedak..
Nasib mak ikut sekali, takde la boring sgt memerap kat hotel 3 malam...

dapat keluar ronda-ronda Kuantan lepas maghrib,
sebab Mr Husband abis kuliah kol 6 ptg..

seronok jumpa org Kuantan, mak-mak nyer peramah...
maybe saya hanya jumpa golongan ni jer kot..
sbb Mr Husband mengajar Pengusaha Taska disini...

Makan seafood best....

Tgk pantai teluk chempedak...

Ini pertama kali anak2 saya merasa air di pantai dan pasir pantai...



Mak n anis @ pantai teluk chempedak

the macho man a.k.a My SonShine Adam...

Dia lah orang yang paling happy main air ...

Insya 'Allah kalau ade rezki diizinkan Allah,
Mak & Ayah bawak awak n anis g pantai lagi yer...

Balik ke Kuala Lumpur, kami singgah di Lanchang
Rumah adik Mr Husband a.k.a adik ipar saya...
makan ikan patin masak gulai tempoyak...
lagi marvelous......

saya suka pergi rumah adik ipar saya....
ada Damia yang dah lama tak jumpa...
Damia lahir 2 hari sebelum anis...
insya'Allah saya akan jengah lagi Pahang.


No comments: