Thursday, February 16, 2012

Farewell Party

last week, 9th February 2012,

they surprised us with a small simple farewell

what i can say is:

Thank you. Thank you very much guys,

kepada yang ikhlas,
yang berusaha, Puan Director dan rakan-rakan sekerja yg lain.

kepada yang tidak berpuas hati,
yang tidak gemar, meluat, keji dan hina kami,
maaf, bukan kehendak kami jamuan ini diadakan ya.

kini saya mula kenali sifat sebenar org2 disekeliling saya
yang mane satu kawan yang mane satu sahabat
yang mane satu pengkritik tetap
yang mane satu berpura-pura,

sgt terkesan juga dgn pembongkaran ini,
tetapi saya rase itu lumrah kehidupan,
sekali sekala terlepas jugak perasaan kecil hati ini,
apapun saya maafkan kamu,

tidak sangka, org yg kita anggap ikhlas selama ini,
tempat rujukan ilmu dunia dan akhirat,
tempat sembang beramah mesra,
akhirnya kabur......

tahniah kerana tunjukan siapa anda sebenarnya

kepada yang ikhlas mengenali saya dan keluarga,
saya senang juga mengenali anda dan semoga perkenalan kita
tidak terhenti disini sahaja,

Saya dan anak-anak saya akan sentiasa kenang kamu dalam diari kehidupan kami...

terima kasih semua warga e2l.


No comments: