Tuesday, June 05, 2012

1st on 4th June 2012

Assalamualaikum,
Bismillahhirrahmannirrahim, Pembuka bicara...
Sangat menggujakan bila dpt any offer kan...
tapi kali ni lain skit, maybe sebab lokasi kot..
Kali pertama dulu excited,
tapi kali ni mcm tk sgt ler...

 Dtg awal, tapi semua sibuk memindah brg, kwn2 ok...

Tapi yg tk bestnya Pn Mariam...
rupanya nk blah dah...
Ala... dia tu sgt baik org nyer...
Pn Esah pun baik,
tapi kata-kata dia buat aku fikir balik is this the right path...?
Maybe.. maybe not..

Master macamana eh.. susah tak ?
ada masa tak dgn anak2 nnti...
Lupa plak nk tanya Pn Esah..
Takpe la, maybe ini permulaan bagi segalanya...
Ayat ini buat sy happy ".....in 2 years time we will be move to Saujana Putra"
Wah...the best that i can think of future is, safe time & money who knows..

Tapi.... Waktu on the way nk Balik rumah ada rase kekecewaan yg sgt besar...
RM24 tu besar,
Saya hilang semangat sebentar...
hati penuh kecewa...
Macamane ni? boleh ke?

 Sampai pintu rumah,
Adam yg bukak..
Alangkan bermaknanya senyuman dia..
panggilan si Anis...
Saya Sayang Mereka...
Tapi saya perlu buat sesuatu yg mungkin terpaksa sy 'lepaskan' peluang bersama mereka..
saya nk kongsi kegembiraan sy dgn mereka bukan kecewa ini.. 

Ok Jom g Makan kt Luar kita enjoy...
Sayang mereka semua...

No comments: