Wednesday, January 27, 2010

terasa.....

Tumb up everyone....

Hari ni tak tau kenapa, terasa sangat dengan keadaan yang berlaku depan mata,

dari minggu lagi 'terasa' perasaan mcm ni, sejak 'tertinggal' tu,
semalam g makan tengahari, ader jugak rase terasa,

kenapa tk leh hilang rasa pedih kat dlm hati ni eh,
kenapa asyik terasa jer ni,
nk kater period dah sudah... tak der plak PMS bagai...

mungkin ader sebab yg aku sendiri blom pasti...

one of my friends kata maybe diorg nk pay a respect and professionalism in work...
tapi tak kan sampai nmpak kita buat2 tk perasan, n withot saying gud morning ker... hi ker...
cam dulu-dulu....

boleh berjanji makan sama-sama... bercerita sama2,
menhulur bantuan sama-sama, paling tidak pun, senyum , andai abis bahasa dibibir...
mungkin nmpak cam masalah paling kecik ni , masih ade sampai sekarang tk approve friends, tapi
aku sendiri tak tau kenapa aku terasa sangat....

bila kita bertentang mata, mata - mata ini akan lari seolah2 melarikan diri atau mungkin menyembunyikan sesuatu,

aku juga bukan insan sesempurna malaikat, tapi aku bersedia untuk terima teguran atas kesilapan yang mungkin telah melukakan hati mereka,

namun aku tidak pandai hidup dalam pura-pura, seolah2 aku tidak faham perubahan yg berlaku,

marah mungkin, mula menbenci mungkin, mula meluat mungkin, tapi sampai biler...
aku perlu bersama berkawan bekerja... dan mahu ingin rase ikhlas bersama dgn yg lain,

aku ingin, tapi tak tau nk mohon maaf dgn siapa?
aku mahu, tapi tak tau nk mohon ampun bagaimana..
aku tk tau biler aku nk mintak maaf....

sebab aku takut ini akan lagi menambahkan jurang yg ader...
layak ker aku untuk jadi sebahagian di kalangan mereka...

Mungkin ini hanya mainan perasaan kan..
atau mungkin petanda yg aku tidak perlu ader dengan 'dunia' ini

aku perlu lebih terbuka untuk terima keadaan yg sebenar
menerima hakikat peng'asing'an yang mereka cuba tunjukkan..

insya'Allah,
aku harap sgt perkara ini berlalu dan tidak menganggu perjalanan seharian disini setiap hari..
aku perlu hidup yg lebih mengembirakan hati dan keadaan yang lebih baik...

No comments: